Τα τελευταία χρόνια, κάναμε μια στροφή προς την ποιότητα των υπηρεσιών, με επίκεντρο τον ασθενή. Σήμερα, κάθε πολίτης μπορεί να βλέπει τις εξετάσεις του στο κινητό, να κλείνει ραντεβού ψηφιακά και να εξυπηρετείται σε ανακαινισμένες υποδομές. Όλα τα παραπάνω σηματοδοτούν τη μεγάλη πρόοδο του συστήματος, την οποία και συνεχίζουμε με συνέπεια.
Ευχαριστώ θερμά τον επικεφαλής του Γραφείου Ποιότητας, Φροντίδας και Ασφάλειας των Ασθενών του Π.Ο.Υ. στην Αθήνα, Dr. João Breda, τον κορυφαίο φυσικό και ακαδημαϊκό Δημήτρη Νανόπουλο και τον δημοσιογράφο Μάκη Προβατά για την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση.
[ΕΡΤ News | 2/11/25]





